Τρίτη 6 Μαρτίου 2012

Θα 'ναι σαν να μπαίνει η Άνοιξη!

 
     Έτσι ήταν το Σ/Κ, δηλαδή (γιατί τώρα πάλι μας σαπίζει η βροχή)! Σαν να μπαίνει η Άνοιξη! Και το Σάββατο το πρωί, αφού τραβολόγησα τον καλό μου στην αγορά, είπαμε να κεραστούμε ένα τσιπουράκι και να χαρούμε τον ηλιάκο... Αμ, δε! Λαϊκό προσκύνημα γίνοτανε! Μείναμε με την όρεξη! Και μάλλον αυτό έφταιγε που με το Κυριακάτικο ξύπνημα άρχισαμε να κατεβάζουμε ιδέες... Και εκτός από τα καλαμαράκια που είχαμε στο πρόγραμμα να τηγανίσουμε, βρεθήκαμε με ένα σωρό μεζαδάκια από ό,τι υπήρχε στο ψυγείο και στα ντουλάπια μας! Ο ηλιάκος ήταν πάλι ζηλευτός και το φαγητό άφθονο! Οπότε, ανοίξαμε τις μπαλκονόπαρτες, στρώσαμε στη βεράντα, σηκώσαμε τα τηλέφωνα και καλέσαμε ενισχύσεις, μην πάει και χαμένο τόσο φαγητό και περάσαμε σούπερ! 

     Δύο προβληματάκια μόνο προέκυψαν... Κάπου εκεί, στη βεράντα ντε, μάλλον την άρπαξα λίγο και τώρα έχω έναν ξεγυρισμένο βήχα... και επεΙδή μου φέραν και δώρο, ολάνθιστα ζουμπουλάκια, κάτι τενεκεδάκια που είχα κρατήσει έγιναν γλαστράκια για ζωντανά λουλούδια! Ενώ εγώ τα είχα κρατήσει για να τα στολίσω και να τα κάνω γλαστράκια για τα topiary μου!
 
    Γιατί έφτιαξα topiary!!! Λουλουδένιες μπαλίτσες που τις είδα σε πολλά από τα σπιτάκια σας και πολύ μου άρεσαν! Και όπως και με τα φαγητά, έτσι και με αυτά δεν είχα σταματημό!
Δεν σας λέω πως τα έκανα γιατί όλες ξέρετε!!! Να σας πω μόνο πως η βάση τους είναι εφημερίδα τυλιγμένη με χαρτοταινία! Και πως χρειάστηκα 2 σωληνάρια uhu για να κολλήσω τα λουλουδάκια... και τα χέρια μου... και τα ρούχα μου... και ό,τι ακούμπησα γενικώς! Γιατί είμαι μεγάλο ταλέντο σε κάτι τέτοια! Και για αυτό δεν έχω και πιστόλι σιλικόνης! Γιατί εκεί δε θα κολλάω μόνο... θα καίγομαι κιόλας!!!
 
     Πάντως το αποτέλεσμα με ενθουσίασε! Και μόλις αξιωθώ να τα στολίσω στα γλαστράκια τους, θα σας τα ξαναμοστράρω!
    Και τώρα πάω να κάνω ένα ζεστό μπας και ησυχάσει λίγο ο λαιμός μου και καταφέρουμε να κοιμηθούμε σαν άνθρωποι! Και αν το μυαλό σας πήγε στο τσάι, γελαστήκατε έχω να σας πω! Τσάι πίνουν οι άρρωστοι! :ρ Πάλι τσίπουρο θα πιω! Γιατρικό! Εσείς το ξέρετε; Βάζουμε μισό φλυτζάνι του καφέ τσίπουρο, μισό νερό και μια κουταλιά ζάχαρη στο μπρίκι και το βράζουμε! Χώνουμε τη μύτη μας μες στο φλυτζάνι και εισπνέουμε τον ατμό να ανοίξουν τα πνευμόνια μας όσο είναι καυτό και μόλις κρύωσει λίγο, πίνουμε όσο αντέχουμε, γιατί βαράει και μάλιστα άσχημα! Μετά από αυτό κοιμάσαι σαν πουλάκι! Και να μην σου περάσει ο βήχας, είσαι τόσο ντίρλα που ξερένεσαι!!! Χαχαχαχα!!!

12 σχόλια:

  1. Βεφούλα υπέροχα ...μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βεφα μου είναι τόσο ομορφες οι λουλουδενιες μπαλίτσες σου, ανοιξιατικες και σου φτιάχνουν τη διαθεση!
    Μπορεις πάντως εκτός από γλαστρακια να τις κανεις και κρεμαστες με κορδελίτσες.
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μωρέ Νίκη, τις έχω δει και κρεμαστές αλλά νομίζω ότι θα έπρεπε να είχα βάλει το κορδόνι πριν κολήσω τα λουλουδάκια... (ή μήπως όχι;;;) Σ'ευχαριστώ πολύ πάντως!

      Διαγραφή
  3. Γλυκύτατες! Πράγματι θα φέρουν την άνοιξη στον χώρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δε λέει να έρθει από μόνη της Όλγα, κάνουμε ότι μπορούμε για να τη φέρουμε!!!

      Διαγραφή
  4. Αξιοζήλευτες οι μπαλίτσες σου!!!!
    Οαο για το γιατρικό σου σούπερ χικ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ρένα! Τι να κάνω; Το παραδέχομαι! Με το αλκοόλ έχω σαφώς καλύτερη σχέση από ό,τι με το τσάι!!!

      Διαγραφή
  5. Βέφα μου, μας έφερες την άνοιξη!!! Πολύ όμορφες οι λουλουδομπαλίτσες σου!!! Καλό βράδυ σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική! Είπαμε, την καλοπιάνουμε μπας και το αποφασίσει!

      Διαγραφή
  6. χαχαχαχ!!!!γελασα πολυ με την αναρτηση σου ειδικα με εκεινο το αν δεν σου περασει ο βηχας κλπ κλπ !!!κι εσυ αρρωστη??μεχρι τωρα στην βολτα που κανω μετραμε 4 με ιωση σε 5 μπλογκ που γυρισα !!!!περαστικα και χαιρομαι που σε βρηκα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλος ο κόσμος χάλια είναι παιδί μου! Αλλά τι να κάνουμε; Εγώ τουλάχιστον προσπαθώ να το διασκεδάσω!!! Ευχαριστώ πολύ και καλώς όρισες!

      Διαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news