Πέμπτη 18 Οκτωβρίου 2012

Με μπουκάλια, βάζα και ένα σπρέυ...

...διακόσμησα τη βεράντα μου για τις μέρες του γάμου! 
Τα αγαπημένα άδεια μπουκάλια από μπύρα, κρασί ή ό,τι πίνει ο καθένας τέλος πάντων, βάφτηκαν με άσπρο σπρέυ, στολίστηκαν με ένα λουλουδάκι το καθένα

 
και κρεμάστηκαν περιμετρικά του σπιτιού! Προσοχή! Μην το επιχειρήσετε σε περίπτωση ακραίων καιρικών φαινομένων! Ποιος θέλει να μαζεύει τα σπασμένα από τους δυνατούς αέρηδες;;;

 
(αυτή που είναι τραβηγμένη από επαγγελματία μου φαίνεται πραγματικό έργο τέχνης, ίσα που πάει και σε έκθεση!)



(για όλες τις υπόλοιπες που είναι τραβηγμένες από εμένα... χμμμ... δεν έχω λόγια)

Μετά πέρνουμε τα εξίσου αγαπημένα άδεια βάζα από σάλτσες, μαρμελάδες, γλυκά κουταλιού ή ό,τι τρώει ο καθένας τέλος πάντων και αφού τους κολλήσουμε σε διάφορα σχέδια σελοτέιπ τα βάφουμε επίσης με το σπρέυ. Μόλις στεγνώσει ξεκολλάμε με προσοχή το σελοτέιπ και με λίγο σύρμα που τυλίγουμε γύρω από το στόμιο και κορδέλα έτοιμα τα φαναράκια μας! Εντάξει, έχουμε και δύο ντεκουπαρισμένα με ριζόχαρτο, για ποικιλία!



 

Δεν τα αφήνουμε πάνω στο τραπέζι, το χρειαζόμαστε για τα φαγητά, τα κρεμάμε περιμετρικά της βεράντας στα κάγκελα!



(το κλουβί δίπλα σας θυμίζει κάτι;;;)

Και δύο ομαδικές φωτογραφίες!
Όλοι οι συμμετέχοντες στη διακόσμηση μαζί!

Και τώρα που τελείωσε ο γάμος είμαι σε δίλλημα! Να τα κρατήσω όπως είναι ή, αφού είναι ήδη περασμένα με λευκό σαν βάση, να τους αλλάξω τα φώτα;;;
Τι λέτε και εσείς;;;


14 σχόλια:

  1. Να ζήσετε και να είστε πάντα ευτυχισμένοι!!!!! Τώρα γιατί εγώ δεν έχω δει τις προηγούμενες αναρτήσεις??? μάλλον άγνωστο!!!! Ωραία η διακόσμηση με τα μπουκάλια... εγώ θα άφηνα τα μισά όπως είναι και στα άλλα μισά θα άλλαζα τα φώτα!!!!!!! Πολλά φιλιά... χίλιες ευχές!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βίκυ μου, έχασες τις αναρτήσεις για το κοσμοϊστορικό αυτό γεγονός;;; Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και για την πολύ σωστή συμβουλή σου!

      Διαγραφή
  2. Συμφωνώ με τη Βίκυ, ακριβώς αυτό θα έλεγα κι' εγώ!!!! Να αλλάξεις τα φώτα στα μισά.
    Υπέροχη η διακόσμηση της βεράντας σου!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία σ'ευχαριστώ πολύ! Όντως η Βίκυ έριξε πολύ ωραία ιδέα!

      Διαγραφή
  3. Αλλαξε τους τα φωτα!!!
    ηρθε η ωρα τους...αλλα μη τους το πεις..
    καντο εξυπνα και γρηγορα μη σε παρουν και χαμπαριοι συμμετεχοντες της διακοσμησης!!χεχε
    σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, μπριζώστε με! Γιατί τη θέλω και τη μανιβέλα μου για να πάρω μπρος! ;)

      Διαγραφή
  4. Βεφάκι, εμένα κι έτσι μου αρέσουν ! Ε, κράτα και μερικά για ενθύμιο, καλέ !
    Να ζήσετε και να ευτυχίσετε, κοριτσάκι !!! Και να έχεις πάντα έμπνευση και όρεξη για κατασκευές ! Και να σου πω ... δεν κολώνουμε, έτσι ;;; Ξέρεις εσύ τί λέω !!! Χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε !!! Φιλιά Πολλά !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρω, ξέρω! Χαχαχα! Όμορφα είναι και έτσι! Και που να τα δεις μπροστά στο τζάκι! Μια χαρά ταιριάζουν! Η χαρά αμοιβαία. Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές!

      Διαγραφή
  5. ΝΑ ΖΗΣΕΤΕ!!!ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΣΑΣ ΕΥΧΕΣ ΜΟΥ!!!!ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ Η ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΣΟΥ!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΑ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ Σ/Κ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις ευχές σου και για τα καλά σου λόγια! Να'σαι καλά!

      Διαγραφή
  6. Να ζήσετε και να ευτυχίσετε!!!Τα διακοσμητικά σου είναι υπέροχα, ειδικά τα βαζάκια φωτισμένα!!!Να έχεις μια υπέροχη Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα! Νομίζω ότι πέτυχα το απλό και χαριτωμένο που ήθελα!

      Διαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news