Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

Το Τρισδιάστατο Αλφαβητάρι μου!


Πριν από κάμποσο καιρό η κουμπάρα μου, η μαμά της βαφτιστήρας μου, έχοντας δει τις λουλουδένιες μπάλες μου, μου ζήτησε με την πρώτη ευκαιρία να φτιάξω και για το δωμάτιο της μικρής. Έχει κρεμάσει σε μια γωνιά του δωματίου την σύνθεση με τις πεταλούδες από τη λαμπάδα της βάφτισης και ήθελε να τις προσθέσει σ' αυτή. Η νονά όμως είχε άλλη έμπνευση!
Διάφορα τέτοιου τύπου διακοσμητικά γράμματα έχω δει κατά καιρούς σε διάφορα blogs και κυρίως ξένα! Μου άρεσαν πολύ και με την ευκαρία της γιορτής της μικρής Χριστίνας αποφάσισα να δοκιμάσω να φτιάξω και εγώ! Το Χ για τη Χριστίνα και 
 
το Γ για τον μεγάλο αδερφό της τον Γιώργο!

Πως φτιάχτηκαν τα γράμματα; 
Σχεδίασα τα γράμματα σε χοντρό χαρτόνι (ανακύκλωση χαρτόκουτων δηλαδή) και έκοψα από 2 φορές το καθένα. Τσαλάκωσα εφημερίδες που τις έβαλα ανάμεσα από τα δύο ίδια χαρτόνια για να δημιουργήσω όγκο και τα έδεσα με χαρτοταινία.
Στη συνέχεια και με τη βοήθεια μπόλικης ατλακόλ τα τύλιξα με σπάγκο, σκουρόχρωμο και τραχύ για τον μεγάλο - ανοιχτόχρωμο και λείο για τη μικρή. Και αφού στέγνωσαν καλά ήρθε η σειρά της διακόσμησης! Decoupage! Ένα τραινάκι στο Γ

 και λουλουδάκια στο Χ.
Και επειδή πάντα τα κοριτσάκια έχουν πιο χαριτωμένα και πιο μπιχλιμπιδάτα πραγματάκια το Χ γέμισε με κορδελίτσες, φιογκάκια και του κρέμασα και ένα πον-πον και ένα λουλουδάκι από ρολό χαρτιού υγείας επίσης τυλιγμένου με κορδέλες!
Πως σας φαίνονται; Εμένα πάντως πάρα πολύ μου άρεσαν και έχω σκοπό να φτιάξω όλη την αλφαβήτα! Τα αρχικά του καλού μου και το δικό μου για να τα κρεμάσουμε στην κρεβατοκάμαρα μας! Ένα Β και ένα Κ δηλαδή! Και ένα Ε για την ανιψούλα μου και... ε, δε θα βρω και άλλες αφορμές για τα υπόλοιπα; ;)

Follow Me on Pinterest

15 σχόλια:

  1. τι τέλεια Βεφούλα μου...θα κάνω και εγω στην μικρή μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη ότι θα το κάνεις Ευάκι! Και θα γίνει πανέμορφο! Φιλάκια!

      Διαγραφή
  2. Εγιναν πανέμορφα Βέφα!!Μού αρέσουν πολύ!Καί με τό ντεκουπάζ,δείχνουν υπέροχα!!Γειά στά χέρια σου!!Καλή σου ημέρα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ DIMI μου! Και μένα μου άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ πολύ όμορφα και πολύ ωραία ιδέα για δωράκι!!!!
    Έχω την εντύπωση πως οι εγγονές μου θα ενθουσιαστούν αν τους φτιάξω......
    Ευχαριστώ Βέφα!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω την εντύπωση ότι ό,τι και αν φτιάχνεις στις εγγονές σου - και σε οποιονδήποτε δηλαδή - τους αρέσει Φιλία μου! Παρ' όλα αυτά θα χαρώ πραγματικά πάρα πολύ αν η "ιδέα" μου τις ενθουσιάσει! Όπως και να έχει σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραία ιδέα Βεφα μου! Σίγουρα θα αρέσει σε κάθε παιδάκι!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου, τα πρώτα δείγματα πάντως ήταν θετικά και από τα παιδάκια και από τη μαμά! Σ' ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  5. I love this job!!!
    Have a good week!

    Besos, desde España, Marcela♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ πολύ όμορφα τα διακοσμητικά σου!Τα λάτρεψα και σαν ιδέα και το αποτέλεσμα είναι φανταστικό!Γεια στα χέρια σου!Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ που αρέσουν! Σ' ευχαριστώ πολύ Σπυριδούλα!

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα!!! Πολύ πρωτότυπη ιδέα, με ωραίο αποτέλεσμα!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news