Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2012

Θεωρία και Πράξη Νο2

     Να' μαι πάλι! Απτόητη και ας λέτε ότι βάζω δύσκολα! Παρεμπιπτόντως και ψιλοάσχετο πολύ μάθημα έχει πέσει τελευταία στη γειτονιά!!! Πολύ γνώση πηγαινοέρχεται!!! Χαχαχαχα!!
      Στο θέμα μας τώρα! Αφού έχουμε διαλέξει χάντρες και έχουμε κόψει τα σύρματά μας, περνάμε από μία χάντρα (ή και περισσότερες αν είναι μικρές) σε κάθε σύρμα και διπλώνουμε το σύρμα στη μέση εγκλωβίζοντας την χάντρα στο σημείο αυτό στρίβοντας το σύρμα κάτω από τη χάντρα 4-5 φορές.
Επαναλαμβάνουμε τη διαδικασία με όλα τα σύρματα που έχουμε! Δε θέλω να σας τρομάξω αλλά ένα δεντράκι γυρώ στα 15 εκατοστά τα θέλει καμία εκατοστή κλαδάκια!

     Για να σχηματίσουμε κλώνους από τα κλαδάκια, πιάνουμε μαζί δύο κλαδάκια, τα ενώνουμε στο σημείο που είχαμε σταματήσει το στρίψιμο και τα στρίβουμε μαζί από εκεί και κάτω άλλες 4-5 φορές. Με τον ίδιο τρόπο προσθέτουμε ένα τρίτο σύρμα. Συνεχίζουμε μέχρι να ενώσουμε όλα τα σύρματα σε τριάδες. Έπειτα ενώνουμε  με τον ίδιο τρόπο τις τριάδες ανά τρεις για να σχηματίσουμε πιο χοντρά κλαδιά.
      Σταδιακά καταλήγουμε σε 3-4  κλαδιά, τα οποία θα αποτελέσουν τον κορμό του δέντρου μας! Τον οποίο κορμό στο τέλος αφού του δώσουμε το μήκος που θέλουμε ακολουθώντας αντίστροφη διαδικασία θα τον χωρίσουμε σε 3-4 μέρη για να φτιάξουμε τις ρίζες. Δηλαδή, τα σύρματα που περισσεύουν στο τέλος και είναι μπερδεμένα, θα τα χωρίσουμε αρχικά στα τέσσερα. Το κάθε τέταρτο θα χωριστεί στα δύο και θα στρίψουμε τα 2 κομμάτια μεταξύ τους 4-5 φορές. Αν περρισεύει αρκετό ακόμη, το ξαναχωρίζουμε στα δύο και επεναλαμβάνουμε. Στο τέλος για να κάνουμε ομοιόμορφες τις άκρες τις κόβουμε με το κοπτάκι!
Εεεεε;;; Σιγά το πράγμα!!!

Συμβουλές και λεπτομέριες!
      Όλα, μα όλα, μα όλα τα κλαδιά και τα κλωνάρια και τον κορμό και τις ρίζες τα στρίβουμε με την ίδια φορά!!! Απαράβατος κανόνας! Αλλιώς από τη μία θα φτιάχνουμε και από την άλλη θα χαλάμε!
      Το νούμερο 3 με το οποίο σας έπρηξα δεν είναι τυχαίο! Για τα πρώτα, τα δοκιμαστικά δεντράκια ένας ιδανικός αριθμός κλαδιών, είναι πολλαπλάσιος του 3! Είναι κάτι σαν οδηγός για ξέρεις πόσα κλαδιά θα έχει κάθε κλώνος κτλ!
     Όταν φτιάχνουμε τα δεντράκια δε χρειάζεται να μετράμε και να συγκρίνουμε τα κλαδιά μας για να είναι ίδια! Αντιθέτως, η ασυμμετρία επιβάλλεται! Δίνει πιο φυσικό look!
  
Συμπέρασμα Νο1!
     Πρώτη φορά προσπάθησα να δώσω γραπτές οδηγίες για την κατασκευή δέντρου και δεν ξέρω πόσο καλά τα κατάφερα. Αλλά αποφάσισα ότι από εδώ και πέρα όταν κάνω ανάρτηση τις αγαπημένες μου κατασκευές θα σας δίνω λεπτομέριες για τα χαρακτηριστικά και την κατασκευή τους ώστε όσες αποφασίσετε να δοκιμάσετε να μπείτε πιο έυκολα στο νόημα!
Συμπέρασμα Νο2!
     Διαβάζοντας αυτά που έγραψα κατάλαβα ότι πρέπει να ανεβάσω και ένα βιντεάκι! 2-3 κλαδάκια και το πως ενώνονται. Δε θέλει κόπο, τρόπο θέλει!     



21 σχόλια:

  1. Τα χαζεύω αυτά τα δεντράκια,μου αρέσουν,αλλά δεν τα πάω καλά στις κατασκευές.
    Οι οδηγίες σου είναι αναλυτικές,αλλά δεν το έχω χιχι..
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη, πιστέυω ότι μια δοκιμή θα σε πείσει!!! Αλλά δε ζορίζω κιόλας! χαχαχα!!

      Διαγραφή
  2. Καθόλου άσχετο…… μάλλον πολύ σχετικό θα έλεγα… γέμισε ο κόσμος δασκάλες και μαθήτριες!!!!!!!!!!! Λοιπόν στο θέμα μας… οι οδηγίες φανταστικές και απόλυτα κατανοητές…… επειδή τα συγκεκριμένα δεντράκια μου αρέσουν, μάλλον θα μπω στον πειρασμό να φτιάξω και εγώ… αφού όμως τελειώσω το μάθημα μου της ζωγραφικής!!!!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι πρέπει! Να δίνουμε για να πέρνουμε! ;) Και βάλε πρόγραμμα για να μην παραμελήσεις κανένα μάθημα!!

      Διαγραφή
  3. Τέτοια δεντράκια έχω φέρει από ένα ταξίδι μου στην Ν.Αφρική και αντί για χάντρες έχουν ημιπολύτιμους λίθους (μινιατούρες, εννοείται !. Πολύ καλές οι οδηγίες σου! Ευχαριστούμε !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρακαλώ! Ό,τι θες βάζεις πάνω! Αν δεις και στην πρώτη μου ανάρτηση αναφέρω και τους ημιπολύτιμους λίθους! Παρ' όλα αυτά δεν έχω φτιάξει ποτέ δεντράκι με τέτοιους...

      Διαγραφή
  4. Αχ! το ΄χω πει πολλές φορές , θα το πω αλλη μια! Τρελαίνομαι γι΄αυτα τα δεντράκια!!!είχα κερδίσει ενα σ΄ενα giveaway, καποια στιγμή θελω να φτιάξω κι ενα δικό μου!! ευχαριστούμε πολύ για τις οδηγίες!φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις οπωσδήποτε! Αφού σου αρέσουν κιόλας γιατί να μην έχεις και ένα ολόδικο σου;;

      Διαγραφή
  5. πολυ ομορφες οδηγιες..υπεροχη δουλεια..και αυτη..στη δευτερη φωτο..χανεσαι μεσα στο ομορφο υλικο..μερικες φορες το υλικο ειναι τοσο κρυο και ξενο..ομως το χεις δουλεψει τοσο ομορφα..που βγαζει μια νοτα..ζεστη..λες και το χαιδεψε ο ανεμος..καλη συνεχεια..σε φιλω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πού Μαρία! Ποιήτρια είσαι! Και στα έργα σου και στα λόγια σου!

      Διαγραφή
  6. Μια χαρά οδηγίες μας έδωσες... και τα δεντράκια σου είναι φανταστικά. Έχω φτιάξει κι' εγώ αρκετά, τα χάρισα όμως και δεν έχω ούτε φωτογραφίες!!!! Είναι εντυπωσιακά και πολύ διακοσμητικά...
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλία μου, εγώ να δεις πόσα έχω δώσει χωρίς να τα φωτογραφίσω.. Απλά φτιάχνω συνέχεια καινούρια γιατί μου αρέσουν πολύ! Και ξεσπάω και στο σύρμα! χαχαχα!!

      Διαγραφή
  7. Βέφα μου , τέλεια τα δημιουργήματά σου γλυκιά μου! καλή συνέχεια. φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τέλειο το δεντράκι σου Βέφα!!! Έχω φτιάξει κι εγώ αρκετά αλλά ακόμα δεν έχω ικανοποιηθεί από τις ρίζες που φτιάχνω... Σ'εμένα πάντως λειτουργεί πάντα ψυχοθεραπευτικά αυτό το στρίψιμο τόοοοοσων πολλών κλαδιών! Καλώς σε βρήκα κι εγώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψυχοθεραπεία δε λες τίποτα Μαίρη! Εκεί ξεσπάω και εγώ! Πάντως οι ρίζες είναι θέμα αλλά σε γενικές γραμμές νομίζω τα καταφέρνω!

      Διαγραφή
  9. Ωραία τα δεντράκια σου!!!
    Να σου πω τι έπαθα εγώ,δοκίμασα να κάνω δεντράκι με καλάι(έχω την τρέλα να δοκιμάζω διάφορα υλικά),αυτό το σύρμα που είναι για κολλήσεις,το είδα μαλακό και λέω ωραία δουλεύετε ας το δοκιμάσω και πραγματικά έγινε γρήγορα και εύκολα,μόνο που μια ώρα μετά λυποθήμησε ολόκληρο χαχαχα δεν τολμώ να το φωτογραφίσω το βλέπω και γελάω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα! Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ καλάι και δεν μπορώ να φανταστώ τι δεν πήγε καλα! Πάντως και εγώ όταν κάνω πατάτες, πολύ γελάω!

      Διαγραφή
  10. χαρα στην υπομονή σου αλλα πραγματικα το αποτελεσμα ειναι υπέροχο!

    Κατατοπιστικοτατες οδηγιες ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΒΕΦΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΧΩ ΤΗΝ ΥΠΟΜΟΝΗ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΛΛΑ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΙΟΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news