Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2012

Ωδη στα δεντράκια με σύρμα

                                                  Λοιπόν! Το δηλώνω και δημοσίως πλέον! Είμαι λίγο ανοργάνωτη! (Ντροπή κορίτσι πράγμα!) Τα δεντράκια από σύρμα, που λέτε, ήταν η πρώτη μου αγάπη όσο αφορά τις κατασκευές. Αν έχω κόψει σύρματα, αν έχω στρίψει κλαδάκια. Και όμως, μέχρι πριν από λίγο καιρό ούτε που σκέφτηκα να τα βγάζω έστω μία φωτογραφία πριν πάρουν το δρόμο τους! Οπότε τώρα που ξεκίνησα το blog θεωρώ ότι τις πρώτες μου αναρτήσεις πρέπει να τις αφιερώσω σε όσα δεντράκια αξιώθηκα να φωτογραφήσω και ας μην έχω και τις πλέον κολακευτικές φωτογραφίες. Και που να τις βρω; Αφού δεν είχα καν στο μυαλό μου την ιδέα να τα κάνω διάσημα!

Σήμερα σας δείχνω ένα από τα λίγα δεντράκια (και το μόναδικό που πόζαρε στο φακό μου, νομίζω) που οι χάντρες του είναι made by me! Μικρά μπαλάκια από αυτοξηρενόμενο πηλό, τρύπα με οδοντογλυφίδα και αφού στεγνώσανε για τα καλά, πήρα πινέλα και μπογιές και άρχισα να πασαλείβω (και να πασαλείβομαι-αυτό το κάνω με μεγάλη επιτυχία). Ένα δεντράκι που πιο handmade δε γίνεται!!!

15 σχόλια:

  1. το δεντρακι ειναι υπεροχο..οτι φτιαχνουμε με τα χερια μας ειναι ομορφο..και καθολου στημενο..καλο μεσημερι..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ!!!
    ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΣΤΗΝ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗ ΠΑΡΕΑ.....ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Vefa καλώς σε βρήκα!!!!Πολύ όμορφο το δεντράκι σου!!Φιλιά και θα τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. geia soy re vefa!!!!!!!!!!!!!!!welcome kallitexnh mou!!!!perimenoume ta dentrakia sou!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή συνέχεια και περιμένω να δω τι άλλο θα μας δείξεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τι θα λέγατε για 3 βραβεία έτσι για Καλή αρχή;
    Μολών λαβέ!
    Σε περιμένω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφα τα δεντράκια σου! Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα λατρεύω τα συρμάτινα δεντράκια με χαντρούλες! Τα έχω δεί στο Biz Art και τα λιγουρευόμουν, αλλά κόστιζαν πολύ!
    Φτιάξε κι άλλα και ανέβασέ τα! Με ενδιαφέρουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλγα, έχω δει και εγώ κατά καιρούς να πουλάνε δεντράκια σε απίστευτες τιμές! Συνήθως έχουν ημιπολύτιμους λίθους αντί για απλές χάντρες και έτσι ανεβαίνει πολύ το κόστος τους.

      Διαγραφή
  9. Ουπς... θα το ξέχναγα... σας ακολουθώ κυρία μου για να μην χάσω καμιά τέτοια ωραία κατασκευή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αν ισχύει πως η αρχή είναι το ήμισυ του παντός,έχεις πολλές ελπίδες να το κατακτήσεις ολόκληρο...
    Καλώς ήρθες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρίσκω! Πανέμορφο το δεντράκι! Και πολύ όμορφες οι χειροποίητες χάντρες σου που χρησιμοποίησες. Τώρα με το μπλογκ θα δεις ότι θα θες να φωτογραφίζεις κάθετι για να το μοιραστείς με όλους! Καλή συνέχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κορίτσια, σας ευχαριστώ όλες πααααάρα μα πααααάρα πολύ για την παρέα σας και τα καλά σας λόγια!!! Με βάζετε στην πρίζα κανονικότατα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news