Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2012

Καλή αρχή!



Καλησπέρα και καλή χρονιά!!
Στην άρχη κάθε νέας χρονιάς βάζουμε στόχους και πέρνουμε αποφάσεις!
Ε, λοιπόν εγώ φέτος αποφάσισα να εκτεθώ!!!
Να φτιάξω ένα blog όπου θα ανεβάζω τις δημιουργίες μου και τις κατασκευές που προκύπτουν από τις καλλιτεχνικές μου ανησυχίες!!!


Οι δυσκολίες πολλές και διάφορες, αλλά ελπίζω ότι αφού έγινε η αρχή θα μπορέσω σιγά-σιγά να γίνω μία blogger με τα όλα μου!!!
Η πρώτη μου φωτογραφία λοιπόν είναι μια καλλιτεχνική άποψη ενός καλλιτεχνήματος μου!!!
Δεντράκι με σύρμα και χάντρες!
Σας χαιρετώ και υπόσχομαι να επανέλθω σύντομα!

9 σχόλια:

  1. Βεφούλα μου καλή αρχή!!!

    Άντε θα τα λέμε και απο εδω... Πολύ ωραίο το δεντράκι σου!

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς όρισες στην παρέα μας Βέφα και καλή χρονιά!!
    Θα περιμένω με αγωνία να δω τις δημιουργίες σου!!
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βέφα καλώς όρισες. Μην στενοχωριέσαι, όλες μας κάποτε αποφασίσαμε να κάνουμε την αρχή και τα βρήκαμε λίγο δύσκολα (εγώ ακόμα σ' αυτό το στάδιο είμαι, χαχαχα!!!). Πολύ ωραίο το δεντράκι σου. Φιλιά Άννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά και καλή αρχή .Περιμάνουμε τισ δημιουργίες σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη χρονια καλως ορισες και καλες δημιουργιες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή Αρχή κι απο εδώ Βέφα μου κι εύχομαι να μας δώσεις χρώμα, έμπνευση με την παρουσία σου.
    Πολύ καλά έκανες κι εκτέθηκες, τι είμαστε εμείς που εκτεθήκαμε; άμυαλα!αλλά ας μην το κάνουμε θέμα.
    Καλή Χρονιά λοιπόν με μια δημιουργική αρχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σας ευχαριστώ πολύ για το καλωσόρισμα κορίτσια!!! Και έχω να δηλώσω ότι πολύ μου αρέσει που πλέον θα μπορώ να μιλάω μαζί σας και δε θα σας παρακολουθώ στα κρυφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλώς ήρθες και καλώς σε βρήκα!!! Σούπερ το δεντράκι! Φιλάκια και Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κοριτσι καλημερα..καλη χρονια..καλως μας ηρθες..καπως ετσι ειμασταν ολες στην αρχη..μην μου στενοχωριεσαι..νασε καλα και καλη συνεχεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news