Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Ένα δεντράκι για τον χειμώνα!

-Τι κρύο και αυτό βρε παιδί μου; αναρωτιέμαι..
-Χειμώνας είναι τι περιμένεις; απαντάω μόνη μου...
Και κάπως έτσι βρίσκω το θέμα της καινούριας ανάρτησης!

Δεντράκι χειμωνιάτικο, γυμνό και ανεμοδαρμένο!
Ζεστό όμως, γιατί ζεστό είναι το χάλκινο χρώμα, και το δεντράκι φτιαγμένο από χαλκό!
Και επειδή είναι από τα αγαπημένα μου και στολίζει το σπίτι μου, ορίστε σε τρεις πόζες να το καμαρώσετε και εσείς.
Σε φόντο λαχανί...


Σε φόντο φούξια...

Και σε φόντο "όταν κοιτάς από ψηλααααά..."




Λοιπόν; Εσάς πως σας φαίνεται;

5 σχόλια:

  1. τέλειο μας φαίνεται....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολυ ομορφο..ετσι οπως το βλεπω ειναι σαν να το φυσα ο ανεμος..τελοια δουλεια..πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαρία! Αυτό ήθελα να πετύχω! Το ανεμοδαρμένο Look!

      Διαγραφή
  3. Καλώς σε βρήκα καλορίζικο το blog σου καλή αρχή!!!!Το δεντράκι σου πολύ όμορφο!!!! Συγχαρητήρια και για τα βραβεία από αυτά που γράφεις στα πέντε συμφωνώ απόλυτα!!!!Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες στο blog μου!!! Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και που συμπάσχεις στα "προβλήματά" μου!!;)

      Διαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news