Πέμπτη 30 Μαΐου 2013

Διακοσμητικό Πιάτο και Πατέντα Νο 3!

     Κάτι που μ' αρέσει πολύ στη διακόσμηση των σπιτιών είναι οι πορσελάνες. Τα κρύσταλλα και τα ασημικά δεν τα πολυσυμπαθώ. Δώσε μου όμως φλυτζάνια, τσαγέρες, πιάτα και σουπιέρες. Τρελαίνομαι! Και άμα είναι και vintage που λέμε στα Ελληνικά, ακόμη καλύτερα. Θέλω για παράδειγμα κάποια στιγμή στον ένα τόιχο στο σπίτι μου να κρεμάσω διάφορα πιάτα. Κάτι σαν αυτό δηλαδή!
      Προς το παρόν όμως θα σας δείξω ένα άλλο πιάτο. 

 

Ένα πιάτο που ζωγράφισα εγώ. Ένα πιάτο που η μαμά μου, που εκτιμάει το ταλέντο μου εντελώς αντικειμενικά, το έχει βάλει σε περίοπτη θέση στο σπίτι της! Και που για να το φτιάξω, με βοήθησε με τον τρόπο της. Η μαμά που λέτε είναι πρώτη στα εργόχειρα. Τι θέλετε; Κέντημα, βελονάκι. κοφτό, λασέ, μακραμε; Βάζει κάτι άλλο το νου σας; Τα πάντα σας λέω. Πάω και εγώ που λέτε, ξετρυπώνω τα σχέδιά της, με τη βοήθεια καρμπόν τα μεταφέρω στην επιφάνεια που θέλω να ζωγραφίσω και μετά, όπως τα παιδάκια στο νηπιαγωγείο, ζωγραφίζω με τα χρώματα που μου αρέσουν μέσα στις γραμμές! Και αυτή είναι η Πατέντα Νο3! Και ιδού το αποτέλεσμα.


      Και για όσους αναρωτιούνται ή θέλουν να θυμηθούν εδώ είναι η Πατέντα Νο1 και εδώ η  Πατέντα Νο2!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκτεθείτε!!

Blogger news