Τετάρτη 3 Απριλίου 2013

Ανανέωση!

   
 

    Μπορεί η Άνοιξη να έρχεται δειλά-δειλά - χθες βροχή, σήμερα λιακάδα, αύριο να δούμε τι θα ξημερώσει - αλλά άμα είσαι νοικοκυρά(!) όπως και να το κάνουμε η τάση για ανανέωση σε έχει πιάσει ήδη! Και ενώ περιμένω ένα ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο για να ασχοληθώ διεξοδικά με τη βεράντα και τις γλάστρες μου, κάνω και κάποιες μικρές αλλά θαυματουργές αλλαγές στο εσωτερικό του σπιτιού! Για παράδειγμα με ελάχιστα χρήματα αγόρασα καινούρια πομολάκια για τις ντουλάπες στις κρεββατοκάμαρες και πραγματικά μου φάινεται ότι η αλλαγή είναι εντυπωσιακή! Από το τίποτα σχεδόν! 
     Καλά για την ανανέωση του bloggoσπιτιού δε νομίζω ότι χρειάζεται να πω κάτι! 
     
    Και επειδή πολλά μπορεί να μην κάνουμε, αλλά όλο και με κάτι καταπιανόμαστε...
    Και επειδή και άλλοι έχουν δικαίωμα στην ανανέωση...
   Έφτιαξα αυτό το "Ε" όπως εδώ το Χ και το Γ για να ανανεώσει και να στολίσει το δωμάτιο της μικρής ανιψιάς μου! Ένα "Ε" για την Ελένη!





12 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. ;) Περιμένω να δω πότε θα φτιάξεις και εσύ για την μικρή σου! 'Ετσι είχες πει!

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο στολίδι για ένα κοριτσίστικο δωμάτιο!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ! Εμένα με έχουν ενθουσιάσει τα γράμματα!

      Διαγραφή
  3. Είναι πάρα πολύ όμορφα!!Μπράβο σου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι πανέμορφο!!!Με υπέροχα χρώματα και τέλειες διακοσμητικές λεπτομέρειες!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μου φαίνεται ότι έχουμε τα ίδια χόμπυ!!!!!!Έκανα τη βολτίτσα μου και πήρε το μάτι μου,πολλές όμορφες δημιουργίες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε, όπως πάνω - κάτω όλες μας εδώ μέσα! Σ'ευχαριστώ που πέρασες! :)

      Διαγραφή

Εκτεθείτε!!

Blogger news