Τετάρτη, 9 Μαΐου 2012

Και όμως είμαι ακόμα εδώ...


    Και καλλιτεχνώ όσο και όποτε μπορώ! Βεβαίως τώρα έχω βάλει στόχο και χρονοδιάγραμμα (χαχαχαχα, εγώ και χρονοδιάγραμμα) δίοτι η μέρα που γίνομαι νονά πλησιάζει και πρέπει αυτή η στοίβα...






(μαζί με τη λαμπάδα και τα κεράκια τις κολυμπήθρας που δε συμμετείχαν στην φωτογράφηση) να μεταμορφωθεί σε πακέτο βάφτισης για την μικρούλα που βαφτίζω. 
    Εννοείται πως θα σας δείξω και τις φωτογραφίες του αποτελέσματος, που ελπίζω να δικαιώσει την επιλογή μου να μην τα πάρω έτοιμα, αφού από τις τιμές που άκουγα κόντεψαν να μου πέσουν τα μαλλιά!

    Όριστε και το φορεματάκι της πεταλουδίτσας...

    Και αφού αξιώθηκα να κάνω ανάρτηση θα σας δείξω και μια φωτογραφία από τα πειράματα που κάνω στην τεχνική του decoupage ανακυκλώνοντας, φυσικά, άχρηστα μπουκάλια και ό,τι άλλο πέσει στα χέρια μου! 
    Αυτό που βλέπετε είναι πραγματικό πείραμα! Γιατί αφού το πήρα απόφαση να δοκιμάσω, δεν μπορούσα να περιμένω να αγοράσω ριζόχαρτο πρώτα. Οπότε έβαλα για βάση κομματάκια από τα λευκά στρώματα της χαρτοπετσέτας από την οποία έκοψα τα λουλούδια! Χμμμ... Δεν βαριέσαι... Δοκιμαστικό είναι έτσι και αλλιώς! 

    Φυσικά με τα ριζόχαρτα είχα σαφώς καλύτερα αποτελέσματα και για να σας το αποδείξω θα επανέλθω με καινούριες φωτογραφίες σύντομα!!! (θέλω να πιστεύω...)

Blogger news