Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Ημιαπασχόληση!

     Με την έννοια του, όλα μισά τα κάνω, του όλα στη μέση τα αφήνω (Όχι ότι είναι και κάτι πρωτοφανές για εμένα...)! Που λέτε με τον έρχομο της Άνοιξης ξεκίνησε ένας πολύ ευχάριστος κύκλος κοινωνικών "υποχρεώσεων"! Τα εισαγωγικά μπήκαν γιατί προφανώς αφου είναι ευχάριστες, δεν είναι υποχρεώσεις! Και πως να μην είναι ευχάριστες αφού μιλάμε για 3 γεννητούρια και 4 βαφτίσεις! Μέχρι τώρα μετράμε μία γέννα και μία βάφτιση και μέχρι το τέλος του Μάη θα έχει κλείσει ο κύκλος! Και το καλύτερο δε σας το είπα! Στη μία βάφτιση θα είμαι η νονά! Και ναι, αυτό είναι κάτι που δεν μπορώ, δε γίνεται, δεν πρέπει και φυσικά δε θέλω να αφήσω στη μέση! Έχω πάρει τον σταυρό και έχω δρομολογήσει την εξόρμηση στην αγορά για την εξεύρεση όλων των υπολοίπων! Είμαστε (νονά και μαμά) σε καλό δρόμο θέλω να πιστεύω!
     Και αφού είπαμε για τα κοινωνικά θα ήθελα να σας πω τον πόνο μου για τα οικιακά, αλλά ποιος ο λόγος;;; Μήπως με το που μπαίνει η Άνοιξη και στην αναμονή του Πάσχα δεν ξέρουμε όλοι τι επικρατεί στα σπίτια; Εδώ να δείτε ημιαπασχόληση!!! Με εξαίρεση μια ακόμη πινελιά στο σπιτάκι μου (θα δείτε τι, ξώφαλτσα, στις παρακάτω φωτογραφίες) το οποίο κάποια στιγμή θα γίνει ένα σπίτι με όλα τα κομφόρ, το πιστεύω και η οποία έγινε ολοκληρωμένη, όλα τα άλλα...  Για αυτό το προσπερνάω και πάω κατευθυείαν να σας δείξω τι έφτιαξα - ημιαπασχόληση και αυτά - καταλαβαίνετε...
      
Τα τρία καινούρια μου δεντράκια! Θέλω να πιστεύω ότι δεν μοιάζουν για μισοδουλειά βέβαια, ημιαπασχόληση τα λέω γιατί τα έφτιαξα με περισσεύματα από στραβοκομμένα σύρματα! Για αυτό το ένα είναι λίγο κοντό...
Περίπου 9 cm και 40 κλαδάκια.
Το άλλο λίγο φτωχό σε κλαδιά...


     Τι γίνεται ρε παιδιά;;; Και ο blogger ημιαπασχόληση δουλεύει... Aπό χθες προσπαθώ να ανεβάσω φωτογραφίες για να ολοκληρώσω την ρημαδοανάρτησή μου και δε μ' αφήνει!!! Γκρρρ!!
Την αφήνω στη μέση και θα επανέλθω άμεσα!!!

To be continued...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Εκτεθείτε!!

Blogger news